Latest Movie :
Home » , , » Tonton Aku Bukan Malaikat Cerekarama TV3

Tonton Aku Bukan Malaikat Cerekarama TV3

{[['']]}
aku bukan malaikat cerekarama tv3

Tonton Aku Bukan Malaikat Cerekarama TV3


Mengisahkan bagaimana desakan hidup memaksa Mardiah yang dilakonkan Datin Paduka Umie Aida berhijrah ke ibu kota demi maruah keluarga, sebaliknya bertukar menjadi neraka apabila dia tersepit dalam kancah dadah.

Perkenalannya dengan seorang warga Nigeria, Deji (Joshua) membawa dia ke dunia penuh bahana. Meskipun berjaya meraih kekayaan dengan mudah, dia tidak sedar dirinya sebenarnya hamba yang dipergunakan untuk kepentingan lelaki berkenaan.

Cintanya terhadap Deji mengaburi segalanya sehinggakan dia sanggup melakukan perkara terkutuk itu namun akhirnya, padah menimpa apabila pembabitannya itu bakal mengubah nasibnya sampai bila-bila. 

Lakonan Umie Aida, Beto Kusyairy, Elfira Loy, Amar Baharin, Fadilah Mansor, Zack Taipan, pelakon warga Nigeria iaitu Nelson, Anita, Firdaus, Mimi dan George serta penampilan istimewa Sharifah Amani, Raja Illya, Nazim Othman, Theera Alias dan Betty Rahmad.

Tonton Aku Bukan Malaikat, Cerekarama TV3 - CLICK HERE!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013/2014. Live Streaming - All Rights Reserved
Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger